Астрономи розгледіли гігантський хрест в центрі Галактики

Фото: & nbsp; NASA / JPL-Caltech

Астрономи виявили в центрі Чумацького шляху гігантську Х-образну структуру, що складається з численних молодих зірок. Вона розташовується всередині так званого галактичного балджа, чия форма і історія формування, на думку дослідників, може багато розповісти про історію освіти самого Чумацького шляху.

Відзначається, що відкриття зробили два астронома - Дастін Ланг з Університету Торонто і Мелісса Несс з німецького Інституту астрономії MPG в Гейдельберзі.

Ланг задіяв знімки, зроблені інфрачервоним телескопом WISE, для вивчення історії еволюції "космічної павутини" - мережі з пуповини темної матерії, яка об'єднує всі галактики і групи галактик.

Астрофізик виклав частину зображень нічного неба в свій канал в Twitter, де їх побачила його колега з Німеччини. На знімках Несс звернула увагу на незвичайну структуру над і під центром галактики, в околицях балджа, і оцінила її значимість.

На думку авторів дослідження, існування "хреста" в центрі Чумацького шляху говорить про те, що балдж сформувався не в результаті зіткнень Чумацького шляху і інших галактик, а "природним шляхом", без допомоги зовнішніх впливів.

Виходить, що Галактика не переживайте серйозних катаклізмів в останні кілька мільярдів років, інакше б "космічне ДТП "Знищило б цей цікавий" зоряний колектив "або сильно спотворило його форму.